quinta-feira, 19 de janeiro de 2012

STRANIZZA D'AMURI




'Ndo vadduni da Scammacca
i carritteri ogni tantu
lassaunu i loru bisogni
e i muscuni ciabbulaunu supra
jeumu a caccia di lucettuli...
'a litturina da ciccum-etnea
i saggi ginnici 'u Nabuccu
'a scola sta finennu.
Man manu ca passunu i jonna
sta frevi mi trasi 'nda lI'ossa
'ccu tuttu ca fora c'è 'a guerra
mi sentu stranizza d'amuri... I'amuri
e quannu t'ancontru 'nda strata
mi veni 'na scossa 'ndo cori
'ccu tuttu ca fora si mori
na' mori stranizza d'amuri... I'amuri.




nel vallone della Scammacca
i carretti ogni tanto
lascaino i loro bisogni
e le mosche ballano di sopra
andiamo a caccia di lucertole
la littorina della circum etnea
i saggi ascoltano il Nabuccu
la scuola sta finendo
mano a mano che passano i giorni
questa febbre mi entra nelle ossa
con tutto che fuori c'è la guerra
mi sento la stranezza dell'amore...
l'amore
è quanto incontro per strada
mi viene un fremito (scossa) nel cuore
con tutto che fuori si muore
non muore...

http://www.youtube.com/watch?v=RbmFhHVjKZc

Sem comentários:

Enviar um comentário